[Missing text '/outdatedbrowser/text' for 'Swedish']
[Missing text '/common/skiplink' for 'Swedish']

Din trygghet är viktig för oss. Vi följer Folkhälsomyndighetens skärpta råd för att förhindra spridning av covid-19. Du som är symtomfri är välkommen till oss som vanligt. Bär munskydd vid besöket om du är 16 år eller äldre. Läs mer om hur vi arbetar för att stärka din trygghet.

Bokningskod

Koden finns på din kallelse, tidlapp eller bokningsbekräftelse.

Om du saknar bokningskod kan det bero på att:

  • Du har flera behandlingar inbokade som behöver genomföras med ett visst intervall. Då måste du kontakta din klinik på telefon eller skicka ett meddelande via 1177.se för att ändra eller avboka tiden.
  • Du har tid på en av våra specialisttandvårdskliniker. I dagsläget finns bara två specialisttandvårdskliniker med i vår webbtidbokning.
  • Du har bokat en sista minuten-tid som inte går att ändra eller avboka på webben.

Om du har tappat bort din bokningskod, kontakta din klinik för att få en ny. Observera att det på vissa kallelser kan stå "lösenord" istället för "bokningskod" - det är samma sak.

För att kontakta din klinik via 1177 följer du länken "Kontakta mig" som finns under den röda bannern för 1177 på varje kliniks webbsida här på vår webbplats.

Sök efter din klinik och hitta kontaktuppgifter

Du kan även logga in direkt i e-tjänsterna på 1177 och därifrån skicka meddelande till din klinik.

1177 Vårdguidens e-tjänster

För att boka tid utan kod, se fliken "Boka tid" i webbtidbokningen.


[Missing text '/common/updated' for 'Swedish']: 2017-01-12 20:31