Denna webbplats använder teknik som troligen inte stöds i din webbläsare, därför kan vissa saker se konstiga ut eller inte fungera. Vi rekommenderar att du byter till en modern webbläsare istället.
Gå direkt till huvudinnehållet

Du som är helt symtomfri är välkommen till oss som vanligt. Om du däremot känner dig sjuk med snuva, hosta eller feber ber vi dig boka om din tid. Det gäller även om du bara känner dig lite sjuk. Vi ser helst att du besöker oss ensam, men behöver du assistans ska den personen också vara fri från symtom. Har du frågor är du välkommen att kontakta din klinik. Läs mer om hur coronaviruspandemin påverkar Folktandvården

Bokningskod

Koden finns på din kallelse, tidlapp eller bokningsbekräftelse.

Om du saknar bokningskod kan det bero på att:

  • Du har flera behandlingar inbokade som behöver genomföras med ett visst intervall. Då måste du kontakta din klinik på telefon eller skicka ett meddelande via 1177.se för att ändra eller avboka tiden.
  • Du har tid på en av våra specialisttandvårdskliniker. I dagsläget finns bara två specialisttandvårdskliniker med i vår webbtidbokning.
  • Du har bokat en sista minuten-tid som inte går att ändra eller avboka på webben.

Om du har tappat bort din bokningskod, kontakta din klinik för att få en ny. Observera att det på vissa kallelser kan stå "lösenord" istället för "bokningskod" - det är samma sak.

För att kontakta din klinik via 1177 följer du länken "Kontakta mig" som finns under den röda bannern för 1177 på varje kliniks webbsida här på vår webbplats.

Sök efter din klinik och hitta kontaktuppgifter

Du kan även logga in direkt i e-tjänsterna på 1177 och därifrån skicka meddelande till din klinik.

1177 Vårdguidens e-tjänster

För att boka tid utan kod, se fliken "Boka tid" i webbtidbokningen.


Senast uppdaterad: 2020-03-31 09:27