Denna webbplats använder teknik som troligen inte stöds i din webbläsare, därför kan vissa saker se konstiga ut eller inte fungera. Vi rekommenderar att du byter till en modern webbläsare istället.
Gå direkt till huvudinnehållet

Bokningskod

Koden finns på din kallelse, tidlapp eller bokningsbekräftelse.

Om du saknar bokningskod kan det bero på att:

  • Du har flera behandlingar inbokade som behöver genomföras med ett visst intervall. Då måste du kontakta din klinik på telefon eller skicka meddelande via 1177 för att ändra eller avboka tiden.
  • Du har tid på en av våra specialisttandvårdskliniker. I dagsläget finns bara två specialisttandvårdskliniker med i vår webbtidbokning.
  • Du har bokat en sista minuten-tid som inte går att ändra eller avboka på webben.

Om du har tappat bort din bokningskod, kontakta din klinik för att få en ny. Observera att det på vissa kallelser kan stå "lösenord" istället för "bokningskod" - det är samma sak.

Våra kliniker

För att boka tid utan kod, se fliken "Boka tid" i webbtidbokningen.


Senast uppdaterad: 2019-08-15 13:36