Denna webbplats använder teknik som troligen inte stöds i din webbläsare, därför kan vissa saker se konstiga ut eller inte fungera. Vi rekommenderar att du byter till en modern webbläsare istället.
Gå direkt till huvudinnehållet

Synpunkter på vården

Vi är måna om att du är nöjd med det bemötande och den behandling du har fått hos någon av våra tandläkare, tandhygienister eller tandsköterskor.

Om du av någon anledning inte är nöjd vill vi gärna att du kontaktar oss, så att vi kan bli bättre.

Kontakta din klinik

I första hand bör du vända dig till din behandlare och tala om vad du tycker är fel och varför. Därefter kan du vända dig till den klinikchef som är ansvarig på kliniken som du går till. Du kan även skicka meddelande till kliniken via 1177. Se klinikens webbsida för mer information.

Kontaktuppgifter till våra kliniker

Västra Götalandsregionens patientnämnd

Du kan också vända dig till Västra Götalandsregionens patientnämnd som hjälper dig vidare med ditt ärende.

Patientnämnden - Västra Götalandsregionen

Socialstyrelsens information

Om det har hänt något när du eller en närstående varit i kontakt med tandvården som du inte är nöjd med är det viktigt att lämna synpunkter och klagomål. På Socialstyrelsens webbplats finns bra information om hur du gör.

Om du inte är nöjd med tandvården - Socialstyrelsens webbplats


Senast uppdaterad: 2019-08-15 13:35