Ändra eller avboka tid
Här kan du logga in i 1177 e-tjänster för att se och hantera dina bokade tider.
Du kan ändra eller avboka din tid via 1177 e-tjänster eller på telefon till kliniken.
Vill du boka om eller avboka din tid behöver du göra det senast 24 timmar före besöket. Om du uteblir, eller lämnar sent återbud, kommer vi att ta betalt för ditt planerade besök. Hur mycket du får betala beror på hur lång tid som var bokad.
Har du Frisktandvård? Tänk då på att den nya tiden ska vara inom din avtalsperiod.
Om du har flera planerade tider i din behandling, eller tid på en specialistklinik, kontakta kliniken på telefon eller skicka ett meddelande via 1177 e-tjänster för att ändra eller avboka. Snabblänk till e-tjänsterna hittar du på klinikens kontaktsida.
En till två dagar innan ditt bokade besök kan du få en påminnelse via sms. Om sms:et av någon anledning inte kommer fram till din mobil, gäller trots det din bokade tid.